تجارت با سرمایه کم ؟

تجارت با سرمایه کم را یاد بگیرید !

تجارت با سرمایه کم یک دانش با ارزش است که امروزه با توجه به گرانی‌های بدون توقف و شرایط اقتصادی متزلزل داخل کشور ، علی‌رغم محدودیت‌ها برای درآمدزایی ، فرصت بزرگی به حساب می آید که در قدم اول شناسایی این فرصت ها و در قدم بعدی اقدام و انجام آن ممکن است شرایط مالی هر فردی را دستخوش تغییرات بزرگی کند.

هرکدام از ما حداقل یک نفر ( دوست یا فامیل ) را می‌شناسیم که بدون سرمایه زیاد و تقریبا با سرمایه اندک به ثروت زیادی دست پیدا کرده است.اتفاقاتی از این قبیل از یک ایده و شناسایی فرصت مناسب تغذیه می‌شوند.یکی از این روش ها صادرات است که با خود میگویید با سرمایه کم نمیشود صادرات کرد که در ادامه درباره آن صحبت میشود و همچنین میتوانید محتوای آموزشی  آموزش صادرات را مطالعه کنید.

شاید با خود فکر کنید که این‌گونه فرصت‌ها دیگر وجود ندارد و راه‌حل مشکلات مالی و اقتصادی ما صرفا در دست دولتمردان است. اما با نیم‌نگاهی به اطرافمان متوجه می‌شویم که همچنان هزاران فرصت و راه برای کسب درآمد با سرمایه کم وجود دارد و ما آن‌ها را عمدا یا سهوا نادیده می‌گیریم، که یکی از این فرصت ها تجارت  با سرمایه کم است که میتوان آن را انجام داد و به درآمد خوبی رسید.

در این مقاله تجارت با سرمایه کم، به چندی از بهترین تجارت‌های پولساز و پرسود که به سرمایه اندکی نیاز دارند میپردازیم.

تجارت با سرمایه کم (1)

شروع تجارت با سرمایه کم در بازارهای مالی ، بورس و رمزارز‌ها

یکی از مشاغلی که به تازگی افراد زیادی را به سمت خود جلب کرده‌ است همین تجزیه و تحلیل های بازار‌های مالی می‌باشد. این شغل در تمامی دنیا طرفداران زیادی دارد چرا که زمانتان دست خودتان است و برای کسی کار نمی‌کنید. شما هرگاه بخواهید می‌توانید معامله انجام دهید و هرگاه هم اراده کنید می‌توانید از معامله خارج شوید. 

اما نکته ای در این کار وجود دارد که شما باید روز به روز دانش خودتان را در این زمینه بالا ببرید و سعی داشته باشید اصولی و درست معاملات خود را انجام دهید ، یعنی بازار هدفتان را بررسی کنید و از شرایط بهترین استفاده و سود را داشته باشید تا به موفقیت برسید، و این نوع فعالیت شما جزء تجارت با سرمایه کم به حساب می آید چراکه میتوانید با سرمایه ای حداقلی کارتان را شروع کنید.

به این دسته از افراد تریدر نیز میگویند که خیلی از آنها یک‌شبه و خیلی ها نیز به مرور به سرمایه زیادی رسیده اند. اما چه چیز باعث پدید آمدن این تعداد تریدر در ایران شد ؟؟

۱ درآمد دلاری :

تورم بالا در شرایط کنونی روزبه‌روز در حال افزایش است و راه حل فرار از این شرایط و گرانی داشتن درآمد دلاری است. دقیقا از زمانی که به درآمد دلاری می‌رسید ، تمامی گرانی‌ها ، تورم و قیمت بالای مسکن و ماشین برای شما از بین رفته و دیگر داشتن آنها برای شما رویا محسوب نمی‌شود.

و این موضوع به دلیل نوع درآمدی است که شما دارید، شما با جمع کردن سرمایه لازم از طریق درآمد دلاری میتوانید پس از آن به تجارت داخلی با سرمایه ای که بدست آورده اید بپردازید و روز به روز با استفاده از شرایط و فرصت ها رشد لازم را داشته باشید.

۲ زمانبندی آزادانه :

همانطور که در بالا نیز اشاره شد ، برای انجام این نوع فعالیت و درآمد شما هیچ‌گونه محدودیت زمانی و مکانی ندارید، و تنها با داشتن سیستم میتوانید در هر مکانی به تحلیل بازار هدف بپردازید و در صورت وجود فرصتی مناسب به معاملات بپردازید تا به سود دلاری برسید.

اما توجه داشته باشید که زمانبندی آزادانه خود را به درستی مدیریت کنید، در غیر این صورت شما ممکن است با چند معامله موفق جلو بروید اما با سهل انگاری به ضرر زیادی برسید.

3 استفاده و داشتن ساده ترین وسیله برای شروع :

فقط کافیست یک گوشی هوشمند و اینترنت داشته باشید و شما می‌توانید این کسب‌وکار را شروع کنید. در هرجای دنیا که هستید شغل شما با شما همراه است و می‌توان گفت به هیچ چیز دیگر جز تلفن همراه خود نیاز ندارید.

۴ سرمایه دل بخواهی برای شروع :

برای معامله کردن در این بازار طبیعتا نیاز به مقداری سرمایه اولیه دارید ، مانند اکثر مشاغل. اما میتوانید به روش تجارت با سرمایه کم  با حداقل سرمایه  یک میلیون تومان و یا حتی کمتر از آن شروع کنید و سود‌های اندک خودتان را به فرصتی برای سود‌های بزرگ تبدیل کنید.

سرمایه دل_بخواهی برای شروع

تجارت با سرمایه کم در بازار خودرو

اگر شما جزو افرادی هستید که به خودرو و بازار آن علاقه‌مند هستید فرصتی مناسب برای شما وجود دارد. فرصتی که برای شروع آن نیاز به سرمایه ندارید. حتما نیاز نیست برای معامله کردن خودرو ، آن را خریده باشید ، شما می‌توانید واسطه‌ای بین خریدار و فروشنده باشید و نیاز دو طرف معامله را رفع کنید و در قبال این کار کمیسیون دریافت کنید.

اگر میخواهید در این نوع از تجارت با سرمایه کم به رشد خوبی برسید، همچنین در نظر داشته باشید که باید به صورت دقیق بازار خودرو را بررسی کنید و با پیشنهاد فرصتی هایی که به وجود می آید به افرادی که سرمایه لازم برای خرید خودرو را دارند کار خود را رشد دهید.

تجارت با سرمایه کم در تهیه غذای خانگی

خوراک جزو نیازهای اساسی انسان از زمان پیداش تا به امروزه است. چیزی که هیچگاه به آن بی‌نیاز نمی‌شویم و دائما در سرتاسر جهان در حال فرآوری شدن و مصرف شدن است. تعداد بی‌شماری از افراد در داخل و خارج کشور با تهیه کردن وعده‌های غذایی خوش طعم و با کیفیت به درآمد های میلیاردی رسیده‌اند و روزبه‌روز به تعداد آنها اضافه می‌شود.

حتی در بسیاری از موارد علی‌رغم کیفیت پایین موادغذایی ، صرفا خوش‌طعم بودن غذا باعث فروش زیاد ودرآمد بالا برای صاحبان کسب‌وکار شده است، حال چطور در این زمینه میتوانیم به صورت تجارت با سرمایه کم کارمان را شروع کنیم ؟

از آنجایی که شهرها و روستاها پرشده از فست‌فود و یا رستوران‌های ایرانی ، در این میان جای خالی غذاهای خانگی که عطر و طعم دستپخت مادرانه را دارد حس می‌شود. اگر شما علاقه‌مند به این سبک آشپزی هستید بهتر است از طریق آن کسب و کار خودتان را در خانه شروع کنید.

با بازاریابی مناسب در ارائه غذای خانگی می‌توانید روز به روز و به صورت تساعدی به حجم مشتریان خود بیافزایید و در عرض چند‌ماه به درآمد بسیار مناسبی برسید.

یکی از نقاط مثبت این کسب‌وکار عدم نیاز به سرمایه اولیه زیاد می‌باشد. شما می توانید با سرمایه کم این کار را انجام دهید ، برای انجام این کار ابتدا مواد اولیه و ظروف یکبار مصرفی که روزانه مصرف میکنید را در حجم کم خریداری کنید تا به درآمد مدنظر خود برسید.

تجارت با سرمایه کم در بازار زمین و ملک

پیدا کردن مشتری برای صاحب ملک یا زمین و یا برعکس از مشاغل سودده به حساب می‌آید که برای آن شما نیاز به هیچ سرمایه اولیه‌ای ندارید و صرفا به مهارت شما در پیدا کردن افراد مناسب برمی‌گردد و اینکه چطور از این فرصت ها استفاده کنید. این شغل که به دلالی نیز شناخته می‌شود در جامعه با منفی‌نگری های اجتماعی زیادی مواجه است که برداشت غلط می‌باشد نسبت به این موضوع میباشد.

بازار ملک و زمین

صادرات با سرمایه کم

یکی از بهترین فرصت های شروع کسب‌وکار و تجارت با سرمایه کم صادرات میباشد. بله ! صادرات. حتما با خودتان گویید که با سرمایه اندک و یا حتی بدون سرمایه چطور می شود صادرات انجام داد. در قدم اول شما به محصول برای صادرات آن نیاز دارید ، محصولی که هیچگونه الزامی نیست که صاحب آن باشید و سرمایه خودتان را صرف آن کرده باشید.

پس چطور محصولی را برای صادرات انتخاب کنیم ؟ در جواب باید گفت تولیدی ها و کارخانجات بسیار زیادی در داخل کشور وجود دارند که با مشکلات جدی در زمینه فروش مواجه‌اند. حتی اگر فروش خوبی داشته باشند هم مشتاق فروش بیشتر می‌باشند و حاضر به همکاری با افرادی که توانایی انجام تجارت خارجی را دارند و میتوانند محصولشان را صادر کنند دارند.

یکی از محصولاتی که میتوانید در گام اول به دنبال صادرات آن باشید ، صادرات ادویه است چراکه این محصول در کشور های اروپایی و عربی خواستار زیادی دارد که میتوان به صادرات به دبی اشاره کرد، و همچنین به دلیل تامین کنندگان زیادی که در کشور داریم و میزان سرمایه اولیه کمی که نیاز دارد گزینه خوبی برای صادرات با سرمایه کم به حساب می آید. 

حال شما در قدم اول نیاز به یادگیری مهارت‌های فروش و تجارت خارجی ، مخصوصا صادرات می‌باشید.

مشاوره کاملا تخصصی و رایگان برای شروع صادرات 02191691327

تجارت یونیورسیتی که جزء برترین مجموعه های آموزش تجارت در ایران می باشد برای عزیزانی که تمایل دارند در زمینه تجارت آموزش ببینند دوره ای به صورت رایگان تهیه کرده است که میتوانید آن را به صورت رایگان مشاهده نمایید، برای مشاهده دوره رایگان آموزش تجارت کلیک نمایید.

پیشنهاد فروش و صادرات از سمت هیچ صاحب کسب‌وکاری رد نمی‌شود و همیشه مورد استقبال آنها قرار خواهد گرفت. از فواید صادرات محصول می‌توان به درآمد بالای دلاری و وجه‌ی کاری بالای آن اشاره کرد. فقط کافیست اولین محصول خود را صادر کنید و پس از آن صادرات برای شما از آنچه که فکرش را می‌کنید ساده‌تر و شیرین‌تر می‌شود.

همچنین به دلیل ارزآوری زیاد و اشتغال‌آفرینی بالا ، صادرات از سمت دولت از حمایت بالایی برخوردار است که روز به روز در حال افزایش نیز می‌باشد. یادتان باشد که صادرات در حال حاضر فرصتی بسیار بزرگ است ، فرصتی که خیلی‌ها آن را از دست خواهند داد ، مانند فرصت‌هایی که در طی سالیان گذشته از آنها نیز عبور کردند و فقط حسرت آن را خوردند.پس تا این فرصت اشباع نشده از آن استفاده کنید.

پیشنهاد دیگری که به عنوان تجارت با سرمایه کم میتوانید از آن استفاده کنید صادرات عسل است ، عسل محصولی که در ایران بسیار فروان با کیفیت های متفاوت تولید شده و در خارج از کشور خواستاران بسیار زیادی برای مصارف صنعتی و یا خوراکی دارد .

شما با استفاده از این فرصت میتوانید با بازاریابی درست و خوب به راحتی محصولی را به صورت همکاری ، از یک تولیدی تامین نمایید و سپس با بازاریابی خارجی و با یک بسته بندی عسل با کیفیت این محصول پر طرفدار را صادرات کنید.

صادرات به کشور عراق، یکی از کشورهای همسایه است که بسیاری خواستار بسیاری از محصولا ایرانی میباشد که به صورت جامع در رابط با صادرات به عراق توضیح داده ایم

تجارت با سرمایه کم در طراحی سایت

تجارت با سرمایه کم در طراحی سایت

یکی از مشاغل پرطرفدار در سرتاسر جهان طراحی سایت می‌باشد. امروزه به دلیل فعالیت اینترنتی مشاغل و سرعت پیشرفت زیاد از طریق آن ، صاحبان کسب‌و‌کار ها به دنبال ایجاد سایت و راه‌‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتی برای محصولات یا خدمات خود می‌باشند.

نه تنها در ایران بلکه در تمامی کشورهای خارجی نیز این مسئله مشهود است. به همین خاطر شما با یاد گرفتن مهارت طراحی سایت نه تنها از داخل بلکه از خارج از کشور نیز می‌توانید کسب درآمد کنید و لذت چشیدن درآمد دلاری را حس کنید .

اشتراک گذاری مطالب

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

تجارت یونیورسیتی

تجارت را با خیالت راحت یادبگیرید

مطالب اخیر

5
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x