تجـــــــــــــارت یــونیــورسیــتی

با خیال راحــــــــــــــــــت تجارت کنید

سایت ‌های خرید از چین

سایت های خرید از چین امروزه جزء یکی از شاخه های تجارت به حساب آمده که شما میتوانید بدون حضور در این کشور محصول مورد نظر را تهیه و تجارت خود را انجام میدهید.

بهترین سایت ‌های خرید از چین

امروزه یکی از بهترین روش های خرید و فروش عمده در بازار‌های خارجی بهره‌گیری از سایت‌های فروشگاهی چینی می‌باشد. .در واقع خرید عمده کالا از چین و فروش آن در کشوری دیگر یکی از راه‌های کسب سود کلان برای تجار و بازرگانان جهان و ایران بوده است.

این کسب و کار که همان تجارت خارجی به حساب می آید، امروزه از طریق سایت های فروشگاهی مخصوصا سایت ‌های خرید از چین به مراتب راحت‌تر از قبل شده و شما برای خرید دیگر نیاز به حضور فیزیکی در کشور چین ندارید. هرچند برای کسانی که در شروع حرفه واردات هستند توصیه می‌شود تا اولین دفعات را به صورت فیزیکی و حضوری انجام دهند و پس از کسب تجربه و برقراری ارتباطات کم کم شروع به تجارت الکترونیک کنید.

بهترین سایت ‌های خرید از چین

خرید از چین بدون واسطه

پیشرفت تکنولوژی روز به روز باعث شفافیت بیشتر در تجارت شده ، یعنی شما با چند کلیک و جستوجو می‌توانید تولید کننده محصول مورد نظرتان را پیدا کنید و یا حتی اطلاعات شخص ، شرکت ، کارخانه ، شماره تلفن و … را بدست آورید و با آنها ارتباط برقرار کنید که یکی از بهترین روش های حال حاضر خرید از چین بدون واسطه است.

حال خیلی از سایت‌های فروشگاهی در دنیا همینطور سایت ‌های خرید از چین به صورت B2B  یعنی بیزینس به بیزینس فعالیت دارند یعنی مستقیما تولید‌کننده محصول را به خریدار متصل کرده و باعث کاهش ۱۰ الی ۳۰ درصدی هزینه‌های اولیه خریدار می‌شود. در واقع شما از طریق خرید از این سایت‌ها از دست اول بودن و واسطه نداشتن کالا مطمئن هستید و دچار هزینه‌های کلان و اضافی نخواهید شد. در این مقاله به معرفی برخی از بهترین سایت‌های خرید از چین پرداخته‌ایم.

مشاوره کاملا تخصصی و رایگان برای واردات محصولات پر سود 02191691327

برترین سایت‌ های خرید از چین

در حال حاضر بیش از ۳۰ وب سایت خرید از چین وجود دارد که هرکدام دارای ویژگی و خاصیت منحصر به فرد خود می‌باشد که در این قسمت می‌خواهیم بهترین سایت های خرید از چین را به شما معرفی کنیم.

یکی از کالاهای پر طرفدار واردات لوازم آرایشی از چین می باشد که به صورت جامع در رابط با واردات این محصول توضیح داده ایم.

خرید از سایت علی بابا چین alibaba.com

خرید از سایت علی بابا چین alibaba.com

بدون تردید بزرگترین و مشهورترین فروشگاه اینترنتی در چین متعلق به شرکت علی بابا می‌باشد که با بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر و ارزش بازار ۲۵۰ میلیارد دلاری در سال اخیر رقبای خود را با اختلاف زیادی پشت سر گذاشته است.این هولدینگ با ۴ شرکت و وبسایت زیر شاخه با نام‌های علی بابا ، تائو بائو (نسخه‌ی چینی سایت آمازون) ، علی اکسپرس و تی مال (خرده فروشی)  فعالیت دارد که به هرکدام به صورت جداگانه خواهیم پرداخت.

یکی از معایب سایت علی بابا عدم امکان خرید به صورت خرد است. در واقع تولیدکنندگان برای کسب سود حداکثری برای محصول خود حداقل میزان خرید تعیین می‌کنند که به آن MOQ  نیز می‌گویند. مثلا برای خرید محافظ گوشی همراه ممکن است MOQ  آن ۳۰۰ باشد ، یعنی زیر ۳۰۰ عدد امکان خرید نداشته باشید که این عدد در هر کالایی متغییر است.

هرچند بعضی از تولیدکنندگان گاها اجازه دریافت چند عدد تست به شما می‌دهند اما این اتفاق کمتر به چشم می‌خورد. اما از فواید سایت علی بابا چین برای خرید قیمت پایین و به صورت عمده است ، چرا که شما مستقیما با تولیدکننده وارد معامله شده‌اید. 

تنوع بالای سایت علی بابا چین از دیگر فواید آن می‌باشد ، شما در سایت علی بابا تقریبا هر کالایی را می‌توانید پیدا کنید و حق انتخاب به قدری بالا است که از هر محصول چندین تولیدکننده با قیمت و کیفیت متفاوت وجود دارد. نظرات کاربران در زیر لینک های محصولات و نحوه پاسخ‌دهی تولیدکننده از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب محصول بین گزینه‌های مختلف می‌باشد. 

در مجموع خرید از این وبسایت یک فرصت مناسب برای کسب سودهای خوب است و بسیاری از تاجران از سرتاسر دنیا تنها از طریق همین سایت به ثروت های بزرگی رسیده‌اند.

مشاوره کاملا تخصصی و رایگان برای شروع صادرات 02191691327

خرید از سایت علی اکسپرس در چین aliexpress.com

یکی از زیر مجموعه‌های شرکت علی بابا ، وبسایت علی اکسپرس می‌باشد ، که در سال ۲۰۱۰ و به منظور رفع نیازهای جزئی تر مردم ایجاد شده است. از مهم‌ترین مزایای این وبسایت می‌توان به تنوع و طیف وسیعی از کالا ها که شامل بیش از ۱۲۰ میلیون کالا و ۴۰ دسته‌بندی است اشاره کرد.

همچنین از دیگر مزایای علی اکسپرس امکان ارسال کالا به صورت مستقیم به بیش از ۲۰۰ کشور در دنیا ، هزینه پست بسیار کم و گاها رایگان و قیمت مناسب کالا می‌باشد. یکی از نکاتی که در خرید از سایت علی اکسپرس باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید ، اطمینان از سلامت سابقه در فروش و ارسال تامین‌کننده است.

حتما به بخش نظرات کاربران و در صفحه کاربری تامین‌کننده محصول مد نظرتان سر بزنید و مطمئن شوید که در تمامی بخش های قیمت دهی ، کیفیت محصول ، مدت و کیفیت ارسال و … قابل اطمینان است. به هیچ عنوان به تامین‌کننده‌های ناشناس که هیچ کاربری نظری برای او ثبت نکرده و پیشینه خاصی ندارد اطمینان نکنید، اما توجه داشته باشید که این سایت جز بهترین سایت های خرید از چین به حساب می آید.

هر فروشنده در صفحه خود با توجه به کیفیت کار خود ستاره دریافت می‌کند که همین ستاره‌ها نیز یکی از راه های تشخیص تامین‌کننده خوب از بد است. همینطور گاها برخی کالاهای گران قیمت را با نصف قیمت اصلی در این سایت مشاهده می‌کنید که این یعنی احتمالا این محصول تقلبی است و اورجینال نیست که در سایت علی اکسپرس این مسائل کم و بیش به چشم می‌خورد.

یک تجارت پرسود که میتوانید آن را شروع کنید صادرات به عراق است و این فرصتی مناسب برای شما به حساب می آید.

خرید از سایت تائو بائو در چین taobao.com

خرید از سایت تائو بائو در چین taobao.com

تائو بائو که به آمازون چینی شهرت دارد یک فروشگاه اینترنتیC2C  (مصرف‌کننده به مصرف‌کننده) و B2C  (بیزینس به مصرف‌کننده) می‌باشد ، که توسط شرکت علی بابا در سال ۲۰۰۳ تاسیس و راه‌اندازی شد و تا سال ۲۰۱۰ بیش از ۸۰درصد از بازار خرید آنلاین چین را از آنِ خود کرد.

فضایی که همه افراد چه با کسب و کار خرد و چه کسب و کار کلان می‌توانند از آن استفاده کنند و این ویژگی باعث شده تا این سایت در بهترین سایت های خرید از چین به حساب بیاید. داشتن بیش از ۱ میلیارد محصول و ۶۰۰ میلیون کاربر (بیش از ۴۰ میلیون بازدید در روز) باعث شده تا این فروشگاه بزرگترین وبسایت تجارت الکترونیک در جهان شود و یکی از ۱۰ وبسایت پربازدید در جهان باشد.

اکثر کاربران این وبسایت چینی ها و آسیایی ها می‌باشند. متاسفانه در حال حاضر امکان دریافت این کالا در داخل ایران وجود ندارد و تنها ارسال کالا از این سایت به کشورهای استرالیا ، ایالات متحده آمریکا ، کانادا ، نیوزلند ، ژاپن ، سنگاپور ، هنگ‌کنگ ، ماکائو ، تایوان و مالزی امکان‌پذیر است. 

یکی از معایب اصلی این فروشگاه مشکلات زبان چینی و جستوجو محصول در آن است ، هرچند که به تازگی این وبسایت مجهز به زبان انگلیسی شده اما همچنان برای جستوجو محصولات به زبان انگلیسی مشکلاتی وجود دارد و بهتر است محصول خود را با استفاده از مترجم به زبان چینی تغییر دهید و سپس با کپی کردن آن در سایت جستوجو کنید که کار را برای شما مشکل خواهد کرد.

خرید از سایت مید این چاینا در چین Made-In-China.com

خرید از سایت مید این چاینا در چین Made-In-China.com

یکی از بهترین سایت‌ها برای متصل کردن تامین‌کننده ها و صاحبان کسب و کار به یکدیگر وبسایت مید این چاینا می‌باشد. این فروشگاه که در سال ۱۹۹۸ تاسیس شده است از مشهور ترین و برترین وبسایت‌های بیزینس به بیزینس B2B  می‌باشد ، و این سایت مناسب افرادی است که خرید بدون واسطه از چین را داشته باشند.

همچنین این فروشگاه برای سیستم عامل اندروید و هم IOS  اپلیکیشن طراحی کرده که به مراتب کار را برای خریدار و فروشنده راحت کرده است. از طریق این وبسایت تا به امروز بیش از ۵۰۰ میلیون کسب و کار بزرگ و شرکت توانسته‌اند با یکدیگر ارتباط بگیرند و روز به روز توسعه پیدا کنند.

یکی از مزایای این فروشگاه درخواست گواهی SGS  از تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان است. با دریافت این گواهینامه و بارگذاری آن در صفحه کاربری خود در سایت مید این چاینا ، خریداران با مشاهده آن از صحت و سلامت و اعتبار کار شما اطمینان حاصل خواهند کرد و باعث سهولت در فروش نیز خواهد شد.

برای دریافت مشاوره تخصصی تماس بگیرید 02191691327

خرید از سایت تی‌مال در چین TMall.com

خرید از سایت تی‌مال در چین TMall.com

تی‌مال که به بزرگترین شرکت تجارت آنلاین در چین مشهور است و میتوانید با این وب سایت خرید از چین بدون واسطه را تجربه کنید . این وب سایت از تائو بائو که در بالا اشاره شد نیز بزرگتر است.این وب سایت جز معتبر ترین سایت های خرید از چین به حساب می آید.

از بزرگترین هدف تاسیس آن ، تشویق برندهای بزرگ خارجی برای ورود به بازار تجارت الکترونیک چین بود. یکی از لازمه های فعالیت در سایت تی مال داشتن یک برند و شرکت رسمی است و پس از تایید آن توسط تی‌مال می ‌توانید فعالیت خود را شروع کنید.

 درواقع داشتن یک فروشگاه در وبسایت تی‌مال باعث افزایش دوچندان اعتبار شرکت شما خواهد شد به نحوی که اکثر برندهای خارجی مشتاق برای فعالیت در قالب این وبسایت می‌باشند. بیش از ۵۳۰ میلیون کاربر در چین از این سیستم استفاده می‌کنند.لازم به ذکر است که بسیاری از برندهای سرشناس و سوپر لوکس در دنیا با این کمپانی فعالیت می‌کنند.

 بعضی از شرکت هایی که در این وب سایت حضور دارند میتوان به  لامبورگینی ، مرسدس بنز ، باربری ، کلوین کلاین ، زارا ، اپل ، مایکروسافت ، بیتس ، ان بی ای ، نایک ، گپ ، لیوایز ، والت دیزنی و بسیار کمپانی دیگر اشاره کرد ، که می‌توان نتیجه گرفت این فروشگاه یک فروشگاه عادی و معمولی نیست و بسیار معتبر و ارزشمند است.

خرید از سایت دی اِچ گِیت در چین DHGate.com

خرید از سایت دی اِچ گِیت در چین DHGate.com

سایت و فروشگاه اینترنتی دی اچ گیت به منظور ارائه خدمات تجارت الکترونیک در قالب برون‌مرزی و در سال ۲۰۰۴ تاسیس شد.این فروشگاه که یک B2B  (بیزینس به بیزینس) محسوب می‌شود دارای شعب مختلف در سراسر جهان از جمله آمریکای شمالی ، آمریکای لاتین و اروپا می‌باشد.

عمده محصولاتی که در این فروشگاه به چشم می‌خورد محصولات چینی هستند که می‌توانید کالاهایی با پایین‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت را در آن پیدا کنید. تقریبا هر نوع کالایی که مدنظر شماست در این وبسایت به چشم می‌خورد که از اصلی‌ترین آنها می‌توان به اسباب‌بازی ، پوشاک ، موبایل ، لوازم جانبی و الکترونیک ، محصولات آرایشی و بهداشتی ، اکسسوری لباس ، زیورآلات ، لوازم ورزشی و … اشاره کرد. 

یکی از مزایای اصلی این فروشگاه تایید هویت فروشنده‌ و سابقه کاری آن است و این موضوع اطمینان خرید شما را بالا میبرد. همچنین نظارت تمام مدت برای فروشندگان وجود دارد که در صورت هرگونه تخلف در لیست سیاه قرار گرفته و به صورت دائم امکان فعالیت در این فروشگاه را از دست خواهند داد.

تمام محصولات نیز توسط کارشناسان و متخصصان از لحاظ کیفیت بررسی شده و اصلی یا تقلبی بودن آن مشخص می‌شود که درصورت تقلبی بودن ورود آن به سایت ممنوع می‌گردد. درواقع شما با خیال راحت می‌توانید از این سایت خرید کنید چراکه محصولاتی که در این فروشگاه است از چند فیلتر مهم رد می‌شوند.

یکی دیگر از مزایای این وبسایت پشتیبانی از زبان انگلیسی است که کار را برای کاربران از سرتاسر دنیا بسیار راحت کرده و دیگر نیاز به استفاده از مترجم برای پیدا کردن محصول خود ندارید.

برای خرید از سایت های چینی پیشنهاد میشود به صورت تجارت با سرمایه کم شروع کنید.

سایر فروشگاه‌های اینترنتی در چین

بسیار فروشگاه اینترنتی دیگر در چین موجود است که از مزایای آنها نیز می‌توانید استفاده کنید اما موارد بالا جزو اصلی‌ترین وبسایت ها و فروشگاه‌های موجود برای خرید بدون واسطه از چین می‌باشند. برخی از فروشگاه های معتبر دیگر در چین عبارتند از :‌

 

  • فروشگاه اینترنتی ۱۶۸۸ – 1688.com
  • فروشگاه اینترنتی جِی دی JD – JD.com
  • فروشگاه اینترنتی بنگ‌گود BanGGood – banggood.com
  • فروشگاه اینترنتی دانگ دانگ DangDang – DangDang.com
  • فروشگاه اینترنتی سانینگ Suning – Suning.com
  • فروشگاه اینترنتی گلوبال سورسز GlobalSources – GlobalSources.com

هرکدام از فروشگاه‌های فوق دارای مزایا و معایب خاص خود می‌باشند که توصیه می‌شود قبل از خرید از هرکدام تحقیقات کافی و لازم را انجام دهید.

خلاصه مطلب و جمع_بندی برای خرید از چین

خلاصه مطلب و جمع‌بندی برای خرید از چین

طبق مواردی که بالا به آنها اشاره شد بسیار فروشگاه اینترنتی در کشور چین در حال فعالیت هستند که شما‌ می‌توانید برای رفع نیاز خود از هرکدام استفاده کنید. نوع محصول ، میزان خرید ، مقصد صادراتی و وارداتی شما و موارد دیگر باعث می‌شود که شما بتوانید فیلترهای مناسبی برای انتخاب یکی از این فروشگاه‌ها داشته باشید.

هرچند سایت‌هایی که به آنها اشاره شد همگی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی موجود در چین می‌‌باشند اما حتما قبل از انتخاب تحقیقات گسترده‌ای برای آن انجام دهید ، پرس و جو کنید و مقایسه انجام دهید تا با خیالی راحت تجارت کنید. 

درصورت داشتن هرگونه سوال در این زمینه می‌توانید با کارشناسان مجموعه تجارت یونیورسیتی که جزء بهترین مجموعه آموزش تجارت در ایران می باشد تماس بگیرید. همچنین با مشاهده دوره رایگان نقشه گنج سوالات کلی خودتان را راجع به تجارت خارجی ، صادرات و واردات برطرف کنید.

اشتراک گذاری مطالب

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

تجارت یونیورسیتی

تجارت را با خیالت راحت یادبگیرید

مطالب اخیر

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x