تجـــــــــــــارت یــونیــورسیــتی

با خیال راحــــــــــــــــــت تجارت کنید

حداقل سرمایه برای واردات از چین + معرفی محصول

یک مزیتی که میتواند شمارا به درامد و سود بالایی برساند اینست که بتوانید با سرمایه کم از چین واردات انجام دهید اما به سود خوبی برسید که در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد

حداقل سرمایه برای واردات از چین

واردات محصول از چین به ایران طبیعتا نیازمند سرمایه کافی می‌باشد و اغلب تجار با سرمایه‌های کلان خریدهای عمده از کشور چین انجام داده و با فروش آن در ایران به سود بالایی می‌رسند اما حتما نیازی نیست تا سرمایه زیادی برای شروع داشته باشید.

با انتخاب محصول ارزان در تعداد کم و محدود می‌توانید حتی با ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان نیز واردات انجام دهید و به سود معقولی برسید در ادامه به چگونگی این کار میپردازیم.

چطور با سرمایه کم از چین واردات کنیم ؟

چطور با سرمایه کم از چین واردات کنیم ؟

همانطور که می‌دانید کشور چین بزرگترین تولیدکننده انواع محصولات در جهان می‌باشد.روزانه میلیاردها دلار محصول از چین به سرتاسر دنیا کالا صادر می‌شود که این نشان دهنده توانایی تامین و قیمت مناسب محصولات در این کشور می‌باشد.

در این بین بسیاری از تجار تازه کار برای شروع بیزینس و کسب و کار خود با سرمایه کم واردات کرده و به سود های نسبتا مناسبی دست پیدا می‌کنند و با سودهای بدست آمده سرمایه خود را برای واردات محموله بعدی افزایش می‌دهند.اما چگونه در قدم اول با سرمایه کم این بیزینس پولساز را شروع کنیم ؟

واردات با سرمایه کم از چین به ایران می‌تواند با رویکردها و راهکارهایی امکان‌پذیر باشد. در ادامه، چند نکته کلیدی برای شروع واردات با سرمایه کم را مطرح می‌کنم همچنین میتوانید با مطالعه مقاله آموزش واردات دانش خود را تکمیل نمایید:

مشاوره کاملا تخصصی و رایگان برای صادرات محصولات پر سود 02191691327

تحقیق و بررسی بازار برای انتخاب کالای مناسب برای واردات با سرمایه کم:

قبل از هر چیز، بازار و نیازهای مشتریان مورد هدف خود را بررسی کنید. تحلیل بازار و ارزیابی نیازهای مصرف‌کنندگان می‌تواند به شما کمک کند تا کالاهایی را که بازار دارای تقاضا بالا برای آنهاست، انتخاب کنید.

برای این کار کافیست به صورت حضوری و فیزیکی به بازارهای مختلف مراجعه کنید.طبیعتا اولویت شما می‌تواند بازارهای مورد علاقتان باشد.مثلا اگر به حوزه تکنولوژی علاقه‌مند هستید حتما بازارهای اصلی تکنولوژی را در اول لیست خود قرار دهید.

انتخاب تامین کنندگان مناسب در واردات با سرمایه کم از چین :

انتخاب تامین کنندگان قابل اعتماد و با کیفیت در چین بسیار اهمیت دارد. ارزیابی قیمت، کیفیت، شرایط پرداخت و قوانین مربوطه از جمله مسائلی است که باید در نظر گرفته شود.همچنین در نظر داشته باشید که تامین کننده مورد نظرتان قدرت تامین بالا داشته باشد.

مذاکره و تخلیه قیمت یک مرحله مهم در واردات از چین :

توانایی مذاکره با تامین کنندگان برای به دست آوردن شرایط مالی مفیدتر، از جمله تخلیه قیمت و شرایط پرداخت می‌تواند به شما کمک کند که با سرمایه کمتری شروع به واردات کنید.تاجرانی که قدرت چانه زنی بالایی دارند معمولا در معاملات خود سودهای بزرگتری دریافت می‌کنند.

این بدان معنا نیست که برای این کار باید با همه تامین کنندگان چانه زد امادر بعضی موارد برای سودده کردن معامله نیاز به خرید ارزانتر از تامین‌کننده هست.

انتخاب محصولات با مارجین سود مناسب :

انتخاب محصولات با مارجین سود مناسب :

انتخاب محصولاتی که مارجین سود قابل توجهی دارند و همچنین هزینه واردات آنها نسبت به سود بالا نباشد، می‌تواند به شما کمک کند تا با حداقل سرمایه از چین واردات کنید .

مخصوصا اگر به دنبال واردات با سرمایه اندک هستید محصول انتخابی شما حتما باید در انتهای واردات برای شما سودده باشد.خیلی از تجار تازه کار بدون آگاهی از هزینه های اصلی و جانبی واردات اقدام به این کار کرده و در نهایت نه تنها سود بلکه دچار ضرر نیز شده‌اند ، چون در حجم کم واردات کرده‌اند ، محصول آنها مناسب برای واردات در حجم کم نبوده و بسیاری از هزینه‌هارا محاسبه نکرده بودند.

استفاده از روش‌های تجارت الکترونیکی در تجارت با چین :

استفاده از پلتفرم‌های تجارت الکترونیکی مانند  Alibaba،AliExpress  و DHgate  می‌تواند به شما کمک کند تا با سرمایه کمتر و با خرید از تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان مستقیم، واردات کنید.یکی از روش های مورد علاقه تاجران در دهه جدید خرید از همین وبسایت‌های B2B و B2C می‌باشد.

مطالعه مقررات و قوانین مربوطه به کالا و واردات از چین :

قبل از شروع به هرگونه فعالیت تجاری، مطالعه مقررات و قوانین مربوط به واردات از چین به ایران بسیار اهمیت دارد تا از هرگونه مشکلات حقوقی و مالی جلوگیری شود.

همکاری با مشاوران تجاری محلی :

همکاری با مشاوران تجاری محلی که دارای تجربه در زمینه واردات از چین به ایران هستند، می‌تواند به شما کمک کند تا مسیر مناسب و کارآمدی را برای واردات با سرمایه کم پیدا کنید.

از طریق اجرای موارد فوق و مدیریت مناسب ریسک، می‌توانید با سرمایه کمتری واردات از چین به ایران را آغاز کرده و تجارت خود را گسترش دهید.

کالاهای پرسود وارداتی از چین با سرمایه کم

کالاهای پرسود وارداتی از چین با سرمایه کم

واردات کالاهای پرسود از چین با سرمایه کم می‌تواند یک فرصت خوب برای شروع یک کسب و کار موفق باشد.انتخاب کالا برای واردات با سرمایه پایین نیازمند تحقیقات گسترده و همچنین محاسبات و برنامه‌ریزی دقیق و منظم است.

بسیار کالای اساسی وجود دارد که با وارد کردن آن از کشوری مانند چین می‌توانید سودهای کلانی را تجربه کنید ، اما با سرمایه کم شرایط کمی تغییر می‌کند.شما می‌توانید یا اقدام به خرید و فروش محصولات ارزان قیمت در تعداد بالا کنید و یا کالاهای ارزشمندتر اما در تعداد محدود را در دستور کار قرار دهید.

به طور مثال شما با مبلغ اولیه ۱۰۰ میلیون تومان می‌توانید ۱۰هزار عدد کابل شارژر تلفن همراه وارد کنید اما همچنان می‌توانید به جای ایم کار ۱۰ عدد تبلت خریداری و واردات کرده ، اینکه کدامیک را انتخاب می‌کنید .در زیر چند نوع کالای پرسود وارداتی از چین را که معمولاً با سرمایه کم قابل واردات هستند، معرفی می‌کنم:

لوازم الکترونیکی برای واردات با سرمایه کم از چین :

محصولات الکترونیکی مانند لوازم خانگی هوشمند، گجت‌های جدید، لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر، دوربین‌های عکاسی و ویدئویی، اسباب‌بازی‌های الکترونیکی و محصولات مرتبط، معمولاً با استقبال خوبی از بازار روبه‌رو می‌شوند.

لوازم خانگی برای واردات با سرمایه کم از چین :

کالاهای خانگی مانند ظروف پلاستیکی، لوازم آشپزخانه، لوازم تزئینی، لوازم منزل هوشمند و تجهیزات روشنایی می‌توانند کالاهای پرسودی برای واردات با سرمایه کم باشند.

لباس و پوشاک برای واردات با سرمایه کم از چین :

: لباس‌ها، کفش‌ها، لوازم جانبی مد، لوازم ورزشی و لوازم جانبی مرتبط با مد معمولاً از بین کالاهای پرطرفدار و پرفروش هستند.

شما باید بلد باشین که چطور تجارت و صادرات محصول را به روش تجارت با سرمایه کم انجام دهید

محصولات آرایشی و بهداشتی برای واردات با سرمایه کم از چین :

محصولات آرایشی، محصولات مراقبت از پوست و مو، عطرها و اسپری‌های بدن، لوازم آرایشی و بهداشتی معمولاً با استقبال بالایی از مصرف‌کنندگان همراه هستند.واردات لوازم آرایشی جزء پرسودترین محصولات برای واردات می باشد.

محصولات تکنولوژیکی جدید برای واردات با سرمایه کم از چین :

محصولاتی مانند دستگاه‌های شارژر همراه، ابزارهای هوشمند، دستگاه‌های پزشکی، وسایل حمل و نقل هوشمند و محصولات تکنولوژیکی دیگر می‌توانند پرسود باشند.

لوازم ورزشی برای واردات با سرمایه کم از چین :

لوازم ورزشی برای واردات با سرمایه کم از چین :

تجهیزات و لوازم ورزشی مانند تناسب اندام، ورزش‌های آبی، تجهیزات کوهنوردی و کمپینگ و وسایل مرتبط با فعالیت‌های ورزشی دیگر نیز می‌توانند کالاهای پرسود باشند.

توجه داشته باشید که این ها فقط بخشی از کالاهای پیشنهادی ما برای واردات با سرمایه کم است و بی‌نهایت محصول دیگر با پتانسیل های بالا برای سوددهی در کشور چین وجود دارد که نیاز آن در بازار داخلی بسیار حس می‌شود.

برای انتخاب کالای مناسب، مطالعه بازار، تحقیق در مورد نیازهای مصرف‌کنندگان، تحلیل رقبا و مذاکره مناسب با تأمین‌کنندگان بسیار اهمیت دارد. همچنین، موفقیت در واردات به دقت و مدیریت هوشمندانه هزینه‌ها و ریسک‌ها بستگی دارد.

سود واردات از چین با سرمایه کم

سود معاملات وارداتی از چین ارتباط مستقیم با چندین فاکتور مانند انتخاب محصول ، روش حمل ، نیاز بازار داخلی ، قیمت خرید ، قیمت فروش ، حجم سرمایه اولیه و … دارد به همین دلیل نمی‌توان سود مشخصی برای این معاملات تعیین کرد.

اما اگر می‌خواهید تقریبی از سود ممکنه را محاسبه کنید ابتدا سرمایه اولیه خودتان را تعیین کنید ، مثلا ۱۰۰ میلیون تومان در شروع کار برای خرید کالا از چین در نظر گرفته‌اید.کالای انتخابی را در وبسایت های فروش اینترنتی چین مثل علی بابا و علی اکسپرس جستجو کنید و یکی را با توجه قیمت و کیفیت و نیاز بازار داخل انتخاب کنید.

حساب کنید با ۱۰۰ میلیون تومان چند عدد از آن محصول را می‌توانید تهیه کنید ، مثلا ۱۰۰۰ عدد.قیمت فروش این محصول در بازار داخل را نیز تدوین کنید (حتما تحقیقات بازار داخلی را برای این مرحله انجام دهید).به طور مثال شما می‌خواهید هر محصول را به قیمت ۲۰ هزارتومان از چین خریداری کنید و آن را با قیمت ۱۰۰ هزار تومان در ایران بفروشید.یعنی به ازای هر یک محصول شما می‌توانید ۸۰هزارتومان سود کنید ؛ یعنی اگر برای ۱۰۰۰ عدد از محصول شما ۸۰ میلیون تومان سود خواهید کرد.

با احتساب شیوه حمل و نقل و هزینه‌های حمل و ترخیص می‌توانید به سود خالص احتمالی خود برسید.ممکن است در مراتب اول با سرمایه‌های کم مثل ۱۰۰ میلیون تومان شما فقط ۵۰ میلیون سود کنید.برای اینکه بیشتر از این عدد سود کنید یا باید قیمت خرید از تامین کننده را کاهش دهید و یا قیمت فروش در داخل را بالا ببرید که همه‌ این موارد نیازمند تحقیقات زیاد و تحلیل دقیق بازار است.

آموزش بسته‌بندی محصول در صادرات

واردات از چین علی بابا

سایت علی‌بابا یکی از بهترین سایت های خرید از چین و  بزرگترین بازارهای اینترنتی جهان است که به صورت آنلاین محصولات را به مشتریان در سراسر جهان عرضه می‌کند. این وب‌سایت یک پلتفرم بسیار معتبر برای خرید و فروش محصولات در سطح جهانی است و از آن به عنوان یکی از منابع اصلی برای واردات کالاها و محصولات از چین استفاده می‌شود.

نکته قابل توجهی که باید بدانید اینست که شما برای واردات و خرید از سایت های چین مثل علی بابا باید دارای کارت بازرگانی باشید، چراکه در فرایند ترخیص کالا باید دارای کارت بازرگانی باشید. 

برای واردات از طریق علی‌بابا، شما می‌توانید به صورت مستقیم با تامین‌کنندگان چینی در ارتباط باشید و کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنید. این پلتفرم امکانات مختلفی ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند تا فرآیند واردات را به‌طور ساده‌تر و موثرتری انجام دهید، از جمله:

جستجو و انتخاب کالا : با استفاده از سایت علی‌بابا، شما می‌توانید بین هزاران کالا و تامین‌کننده مختلف انتخاب کنید و محصولات مورد نیاز خود را پیدا کنید.

مذاکره قیمت : شما می‌توانید با تامین‌کنندگان برای به‌دست آوردن قیمت مناسب مذاکره کنید و شرایط خرید را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنید.

پرداخت آسان : سایت علی‌بابا امکانات مختلفی برای پرداخت آسان و امن فراهم می‌کند که به شما اجازه می‌دهد به راحتی از خدمات پرداخت آنلاین استفاده کنید.

پشتیبانی مشتریان : علی‌بابا ارائه دهنده خدمات پشتیبانی مشتریان حرفه‌ای است که به شما در هر مرحله از فرآیند واردات کمک می‌کنند و از شما پشتیبانی می‌کنند.

ارسال و تحویل سریع : علی‌بابا با همکاری با شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی، امکان ارسال و تحویل سریع کالاها را فراهم می‌کند تا به‌سرعت محصولات خود را دریافت کنید.

با این حال، قبل از شروع به هرگونه واردات از طریق علی‌بابا یا هر سایت دیگری، مطمئن شوید که قوانین و مقررات وارداتی مربوطه را مورد بررسی دقیق قرار داده و تمامی مراحل واردات را به‌درستی پیگیری کنید. همچنین، از معتبرترین و قابل اعتمادترین تامین‌کنندگان برای انجام معاملات خود استفاده کنید.

عدم تحقیق و سود رسانی در حداقل سرمایه برای واردات از چین

یکی از پرسودترین کسب و کار های امروزه در کشور ما واردات کالا از چین با قیمت بسیار پایین و فروش در داخل با قیمت‌های بالا می‌باشد که بسیاری از تجار از این طریق به درآمدهای میلیاردی زیادی رسیده ‌اند.

اما خیلی از تجار نیز با سرمایه‌گذاری های غلط و بیهوده ، تحقیقات نادرست در بازار و … ضرر های بسیار بزرگ و جبران ناپذیری داشته اند که حتما باید از تجربیات این افراد درس گرفت با این حال ما تجربیات و نکاتی در رابط با تجارت خارجی بیان کرده ایم که پیشنهاد میشود آن را مطالعه کنید 

قبل از شروع حتما با چندین تاجر موفق صحبت کنید و از آنها درمورد پروژه‌های شکست خورده‌آی که برایشان اتفاق افتاده بپرسید .همه جوانب را بسنجید و سپس اقدام به واردات کنید و طوری برنامه ریزی کنید که اگر با شکست مواجه شدید مسیری برای جبران داشته باشید و همه سرمایه خود را از دست ندهید.

مشاوره کاملا تخصصی و رایگان برای صادرات محصولات پر سود 02191691327

اشتراک گذاری مطالب

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

تجارت یونیورسیتی

تجارت را با خیالت راحت یادبگیرید

مطالب اخیر

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x