تجـــــــــــــارت یــونیــورسیــتی

با خیال راحــــــــــــــــــت تجارت کنید

واردات لوازم آرایشی

واردات لوازم آرایشی جز سود آور ترین واردات در ایران می باشد به دلیل نیاز فراوان آن در کشور که در مقاله واردات لوازم آرایشی به صورت کامل بررسی کرده ایم

واردات لوازم آرایشی به ایران

همانطور که می‌دانید مصرف لوازم آرایشی در ایران بسیار بالا بوده و طرفداران زیادی دارد.طبق آمار ایران در جایگاه هفتم مصرف لوازم آرایشی در جهان و جایگاه دوم در خاورمیانه را دارد.این بدین معناست که بازار این کالا بسیار پرسود بوده و با برنامه‌ریزی درست ، استفاده از راه های مناسب برای واردات و انتخاب کالای با کیفیت می‌توان به سود بسیار منتاسبی دست پیدا کرد.

امروزه به دلیل افزایش میزان قاچاق این نوع محصولات در بازار نمی‌توان به هر محصولی اعتماد کرد چرا که مصرف این نوع لوازم به دلیل ارتباط مستقیم با پوست ، می‌تواند باعث ایجاد بیماری های پوستی ، حساسیت‌ها و بیماری های دیگر شود.پس حتما از انتخاب محصول با کیفیت و مناسب برای واردات لوازم آرایشی اطمینان حاصل کنید.

واردات لوازم آرایشی به ایران

مراحل واردات لوازم آرایشی به ایران

انتخاب نوع محصول برای واردات لوازم آرایشی :

در اولین قدم شما باید بازار هدف خودتان که بازار داخلی می‌باشد را به صورت کاملا دقیق بررسی و آنالیز کنید.اینکه آیا در بازار هدف شما لاک ناخن پرفروش تر است یا رژ لب و یا هر محصول آرایشی دیگری وظیفه شماست تا قبل از خرید محصول به اطمینان رسیده باشید تا دچار ضرر نشوید و بتوانید بیشترین میزان سود را تجربه کنید.

به همین خاطر یکی از بهترین روش های انتخاب محصول پرسش و تحقیقات از فروشندگان عمده در بازار است.به مغازه‌های شناخته شده و پرفروش بروید و از فروشندگان در مورد میزان فروش هریک از محصولات سوالات خود را بپرسید تا بتوانید برای واردات لوازم آرایشی یم محصول مناسب را پیدا کرده و با جمع‌بندی به محصول مدنظرتان برسید.

انتخاب برند برای واردات :

امروزه به دلیل وجود کالاهای آرایشی بی‌کیفیت و داشتن نتایج مخرب برای سلامت بانوان ، بی‌ اعتمادی نسبت به محصولات آرایشی بیشتر شده و اکثر مشتری‌ها به دنبال جنس با کیفیت می‌باشند نه جنس ارزان قیمت.پس بهتر است که در انتخاب برند و تامین‌کننده محصول خود به خوبی تحقیق و جستجو کنید تا بتوانید برای واردات لوازم ارایشی یک برند معتبر و برندی که مخاطب در ایران دنبال آن هست برسید .

این مرحله بسیار مهم است چراکه بیشترین درصد سود در واردات را این مرحله تعیین می‌کند.کشور ژاپن ، آمریکا و فرانسه از بهترین تولیدکنندگان لوازم آرایشی در جهان می‌باشند که بهتر است تامین‌کننده خود را از بین این کشورها انتخاب کنید.که در ادامه در رابط با واردات لوازم آرایشی از چین صحبت کرده ایم .همچنین میتوانید با مشاوران ما به صورت رایگان تماس گرفته تا پاسخ سوالات شما و راهنمایی های لازم  در این زمینه را دریافت نمایید.

تماس با مشاورات برتر تجارت یونیورسیتی برای مشاوره در رابط با واردات لوازم آرایشی

انعقاد قرارداد و تعیین روش حمل :

پس از انتخاب نوع و تامین کننده محصول به سراغ ثبت قرارداد خواهید رفت.توجه داشته باشید که قرارداد را به نحوی بنویسید که کمترین هزینه را برای شما داشته باشد.اما پایین آوردن هزینه‌ها در قرارداد نباید به هیچ عنوان به کیفیت محصول و … آسیب برساند.بسیاری از تجار برای واردات لوازم آرایشی برای پایین آوردن هزینه‌های خود دست به روش‌های نامناسب در حمل و نقل می‌زنند ، یعنی از ارزان‌ترین نوع ارسال کالا استفاده می‌کنند. 

شاید برای خیلی از کالا ها نوع ارسال آن اهمیتی نداشته باشد و تغییری در کیفیت محصول طی مسیر ایجاد نکند اما برای واردات بسیاری از کالاها مخصوصا واردات لوازم آرایشی لازم است تا روشی مناسب برای انتقال آن انتخاب گردد تا محصول شما آسیب فیزیکی نبیند ، همچنین چند عامل دیگر در کیفیت نوع واردات شما تاثیر گذار است که با مطالعه آموزش صادرات به این نکات پی خواهید برد و با در نظر گرفتن آنها قطعا تجربه بهتر و موفقیت آمیزتری در واردات خود خواهید داشت.

پس علاوه بر هزینه ، کیفیت حمل و نقل در ارسال لوازم آرایشی بسیار مهم است.

ترخیص کالا از گمرک :

 پیشنهاد تجارت یونیورسیتی که مرجع آموزش تجارت در ایران است به شما همکاری با یک ترخیص‌کار معتبر و قابل اعتماد می‌باشد.چرا که فرآیند ترخیص کالا نیازمند تخصص و اطلاعات می‌باشد و یک حرکت اشتباه می‌تواند باعث ضرر کلان شود و یا باعث ترخیص نشدن کالای شما در گمرک شود.نه تنها برای واردات لوازم آرایشی بلکه هر کالایی که مدنظر دارید برای ترخیص شدن آن باید یک ترخیص‌کار معتمد به آن رسیدگی کند

چراکه در فرآیند تجارت ( واردات و صادرات ) نیاز به متخصص بودن در همه زمینه‌ها را ندارید و باید در بسیاری از موارد برون‌سپاری کنید.

پیشنهاد میشود مقاله تجارت خارجی چیست را حتما مطالعه نمایید نکات مهم و تاپیر گذاری گفته شده است

بهترین کشور برای واردات لوازم آرایشی

هرسال بیش از ۲۵ کشور در جهان نیاز لوازم آرایشی ایران را تامین می‌کنند و صادرات انجام می‌دهند.اما از اصلی‌ترین آنها می‌توان به چین ، امارات متحده عربی ، هلند ، ایتالیا ، ترکیه ، فرانسه و کره جنوبی اشاره کرد که در ادامه به بررسی جزئی‌تر آن می‌پردازیم.

واردات لوازم آرایشی از چین

واردات لوازم آرایشی از چین

همانطور که می‌دانید کشور چین تامین کننده شماره یک در دنیا است.هر محصولی نیاز داشته باشید در هر جای دنیا ، چینی ‌ها به سریع‌ترین حالت ممکن نیاز شما را رفع می‌کنند.لوازم آرایشی نیز یکی دیگر از حیطه‌های تولید در چین می‌باشد.به طوری که بیشترین میزان خرید لوازم آرایشی ایران برای واردات لوازم آرایشی از چین صورت می‌گیرد.

به دلایل مختلف و به خاطر سیاست‌گذاری ‌های سود محور این کشور به محض اینکه اسم چین را می‌شنوید شاید تصویری از یک کالای بی‌کیفیت را در ذهن خود فرض کنید.شاید بسیاری از محصولات مانند لوازم الکتریکی ، پوشاک و … با کیفیت های بسیار پایین طی ۲۰ سال اخیر از چین وارد ایران شده باشد اما این مسئله بدین معنا نیست که کالاهای چینی همگی از کیفیت‌های پایینی برخوردار هستند ، بلکه بدان معنیست که خریداران ایرانی برای کاهش هزینه‌ها و افزایش سود خود دست به خرید کالاهای درجه ۲ ، ۳ و حتی ضعیف‌تر می‌زنند.

اما لوازم آرایشی موضوع متفاوتی دارد ، چرا که به مجوز‌های بهداشتی و استاندارد‌های مختلفی نیاز است تا بتوانید آن را وارد کرده و به فروش برسانید.کشور چین نیز در زمینه تولید لوازم آرایشی طی چندسال در عین حال که کیفیت را بالا برده ، قیمت را تا حد امکان مقطوع نگه داشته است.استراتژی که منجر به فروش بی شمار محصول می‌شود.یکی از بهترین مراکز برای خرید بازار Meibo City  یا به زبان چینی Meibo Cheng  در شهر گوانگژو می‌باشد.

این بازار جزو بزرگترین مراکز لوازم آرایشی در آسیا می‌باشد و هر روزه بسیاری از تجار برای خرید لوازم آرایشی و واردات آن به صورت عمده به این مرکز مراجعه می‌کنند.از بهترین برندهای لوازم آرایشی و پوستی در چین می‌توان به WeiBeauty , Herborist , LuMingTangLongJing , Pechoin , Yunifang , Mask Family  و … اشاره کرد.چینی ها به دلیل فروش بسیار زیاد این نوع از محصولات ، برای سهولت خرید و فروش و بالا بردن سرعت و کیفیت شرایط خرید از چندین وبسایت فروش اینترنتی لوازم آرایشیرا فراهم کرده اند که این بدین معناست که شما حتی نیاز نیست به کشور چین برای واردات لوازم آرایشی سفر کنید و می توانید با خرید اینترنتی محصول خود را انتخاب و درخواست ارسال کنید 

به صور مثال میشود به این چند وب سایت برای خرید و واردات لوازم آرایشی  Global Sources , Dhgate , MadeInChina  و HKTDC  اشاره کرد.

پیشنهاد میشود مقاله آموزش تجارت چمدانی را مطالعه نمایید تا بتوانید در سفر های خود به درآمد تجاری برسید

واردات لوازم آرایشی از امارات (‌ دبی )

امارات متحده عربی یکی از ایده‌آل‌ترین همسایه های ایران برای واردات و صادرات کالا می‌باشد.لوازم آرایشی به دلیل داشتن طرفدار در کشور‌های عربی یکی از پرسود ترین تجارت‌ها را برای کشورهای منظقه فراهم کرده است که امارات و شهر دبی از این قضیه مستثنی نیست.حضور انواع نمایندگی ها و برند‌های برتر جهانی در دبی باعث سهولت کار واردکنندگان ایرانی شده است.

شما می‌توانید به جای سفر به کشورهای فرانسه ، ایتالیا ، آمریکا و … برای خرید عمده لوازم آرایشی به دبی سفر کنید و هر آنچه که لازم دارید را از این شهر تهیه کنید.همسایگی ایران و امارات باعث کاهش هزینه های سفر و حمل و نقل و افزایش سرعت تجارت می‌شود.از بهترین برند‌های موجود در بازار دبی می‌توان به اورال ، اولی ، آوون ، مک ، کلنیک و میبی اشاره کرد و یکی از مناسب‌ترین مال‌ها برای خرید امارات مال می‌باشد.

که پیشنهاد میشود اگر تصمیم خود را برای انجام این کار گرفته اید به صورت رایگان با مشاورین تجارت یونیورسیتی در این زمینه گفتگو کنید تا شمارا راهنمایی نمایند.

واردات لوازم آرایشی از ترکیه

ترکیه به دلیل داشتن مرز مشترک با ایران ، کیفیت بالای محصولات آرایشی و مقرون به صرفه بودن یکی دیگر از کشور‌های پرسود جهت واردات لوازم آرایشی می‌باشد.از بهترین برند‌های ترکی در زمینه لوازم آرایشی می‌توان به Flormar , Pastel , Golden Rose  و  Farmasi  اشاره کرد.از فروشگاه ‌های معتبر برای خرید لوازم آرایشی می‌توان به گراتیس ( Gratis ) ، واتسونز ( Watsons  ) ، رسمن ( Rossman  ) و تی‌شاپ ( T-Shop  ) اشاره کرد.

واردات لوازم آرایشی از اروپا

همانطور که می‌دانید کیفیت محصولاتی که در اروپا تولید می‌شود همواره در بالاترین سطح خود بوده.مخصوصا لوازم آرایشی که کشورهای ایتالیا و فرانسه جزو مرغوب‌ترین های آن است. بیش  از نیمی از مرغوب‌ترین محصولات بهداشتی و آرایشی جهان در اروپا تولید می‌شود به همین دلیل قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

درواقع اگر به دنبال واردات اورجینال‌ترین برند‌های لوازم آرایشی هستید و نگران بالا رفتن بودجه واردات خود نیستید پیشنهاد تجارت یونیورسیتی به شما خرید از اروپا می‌باشد.از بهترین برندهای لوازم آرایشی در ایتالیا می‌توان به Kiko Milano  ،  Deborah Milano  ، PuroBIO  ،  Collistar  ، Pupa Milano  ، Mulac  و Diego Dalla Palma  اشاره کرد.

از بهترین لوازم آرایشی فرانسوی نیز می‌توان به Vichy  ، Nuxe  ، Maybelline  ، Nars  ، Biotherm  ، YvesRocher  ، Bioderma  ، Laroche Posay  ،  Caudalie  ، Avene  ، Klorane   وMelvita  اشاره کرد.

کلام آخر

تمامی کشور‌ها و برندهایی که بالا به آنها اشاره شد یک فرصت برای شروع تجارت شماست که با بررسی و تحقیقات اصولی می‌توانید بهترین راه برای کسب درآمد را انتخاب کنید.ممکن است برای شخص شما واردات از ترکیه یا کره مناسب نباشد و اروپا برایتان گزینه بهتری باشد و یا برعکس.به همین خاطر تحقیقات و آزمون و خطا می‌تواند کار شما را به مراتب سریع‌تر و راحت‌تر جلو ببرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نکات آموزشی بیشتر در زمینه واردات کالا پیشنهاد میشود آموزش صادرات را مطالعه نمایید چراکه نکاتی بسیار ارزشمند و مفیدی را برای شما دوستان به همراه دارد.

اشتراک گذاری مطالب

Telegram
WhatsApp
LinkedIn

تجارت یونیورسیتی

تجارت را با خیالت راحت یادبگیرید

مطالب اخیر

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x